Veel gestelde vragen over de webshop


Meer weten over het artikel?
Klik op de foto van het artikel en er verschijnt meer informatie.

Hoe kun je bestellen?
In onze webshop vind je artikelen van verschillende leveranciers.
Bij enkele artikelen handelt de VSS je bestelling zelf af, bij andere artikelen word je bestelling doorgezet naar de betreffende leverancier of vind je een link waarmee je de bestelling rechtstreeks afhandelt bij betreffende firma.

Hoe zit het dan met de verzendkosten?
Dit werkt niet anders dan wanneer je online bij verschillende firma’s een artikel besteld. In onze webshop wordt duidelijk aangegeven welke firma het artikel levert. Bestel je meerdere artikelen bij één firma, dan betaal je maar één keer verzendkosten (passend bij de grootte en het gewicht van je bestelling).
Onder de 'artikelnaam' staat duidelijk vermeld wie de leverancier is.

Bestellen?
Klik op het icoontje van het winkelwagentje en het artikel komt rechtstreeks in je winkelwagentje, waarna je kunt afrekenen. Of klik op de link rechtstreeks bestellen om zelf je bestelling bij de firma af te ronden.

Is er een account nodig?
Bij het bestellen via de webshop is geen account nodig. Je kunt gewoon de artikelen in het winkelmandje plaatsen en naar de volgende bestel-stap gaan. In de laatste bestel-stap geeft je je adresgegevens op en betaal je  via IDeal. Een account aanmaken is dus NIET nodig.

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
De verzendkosten worden in het bestelproces vermeld en zijn conform de kosten van PostNL, bijv. voor een bestelling die door de brievenbus past:   € 4,50 Pakketbezorging is vanaf € 7,50.

Hoe betaal ik?
Bij de meeste firma's betaal je met iDeal. Veilig en gemakkelijk online aankopen afrekenen. iDeal is het systeem dat je direct koppelt aan je internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDeal is registreren niet nodig, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS of SNS Regio Bank dan kun je direct met iDeal betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk gewend bent!

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Dit is afhankelijk of een artikel op voorraad is, maar normaal gesproken ontvangt je de bestelling binnen 5 werkdagen.  

Is het mogelijk bestellingen af te leveren op een postbus en/of te versturen naar het buitenland.
Nee, helaas is dit niet mogelijk.

Word ik op de hoogte gehouden van de bestelling?
Na betaling ontvang je een bevestigingsmail.
Je kunt er dan vanuit gaan dat je bestelling binnen 5 werkdagen wordt bezorgd op het aangegeven adres. (mits de levertijd anders is).
Heb je vragen over de status van je bestelling, neem dan contact op met VSS webshop beheerder

Artikel ruilen?
Als je een artikel wilt ruilen neem dan contact op met de leverancier of webshopbbeheerder .

Heb je een klacht?
Heb je een klacht over een gekocht product? Mail dan de klacht naar de webshopbeheerder,  Carel van Amersfoort. Geef daarbij aan wat je gekocht hebt en wat het probleem is. Vergeet niet je adresgegevens en evt. telefoonnummer te vermelden. Carel zal contact met je opnemen om te bespreken hoe het probleem opgelost kan worden.

Privacy?
Je gegevens zijn beschermd. De gegevens die nodig zijn voor de afwikkeling van de bestelling worden opgeslagen in het kader van de afwikkeling van de bestelling. Alle persoonsgegevens worden strikt vertrouwelijk behandeld en worden volgens de wettelijke regels aangaande bescherming van persoonsgegevens en privacy door de VSS in acht genomen.

Nog vragen?
Je kunt dan contact opnemen met
de webshopbeheerder  Carel van Amersfoort
 

Ga direct naar de webshop>>