Veel gestelde vragen over de webshop


Meer weten over het artikel?
Klik op de foto van het artikel en er verschijnt meer informatie.

 

Hoe kunt u bestellen?

In onze webshop vindt u artikelen van verschillende leveranciers;

Bij enkele artikelen handelt de VSS uw bestellen zelf nog af, bij andere artikelen zetten wij uw bestelling door naar de betreffende leverancier of vindt u een link waarmee u zelf uw bestelling rechtstreeks afhandelt bij betreffende firma.

 

Hoe zit het dan met de verzendkosten??
Dit werkt niet anders dan wanneer u zelf online bij verschillende firma’s een artikel besteld. In onze webshop wordt duidelijk aangegeven bij welke firma het artikel vandaan komt. Bundelt u meerdere artikelen bij een firma dan betaald u uiteraard ook maar één keer verzendkosten (passend bij de grootte en het gewicht van uw bestelling).

Onder de 'artikelnaam' staat duidelijk vermeld wie de leverancier is.


Bestellen?
Klik op het icoontje van het winkelwagentje en het artikel komt rechtstreeks in winkelwagentje, waarna u kunt afrekenen. Of klik op de link rechtstreeks bestellen om zelf uw bestelling bij de firma af te ronden.

 

Is er een account nodig?
Bij het bestellen via de webshop hoeft u geen account aan te maken. U kunt gewoon de artikelen in het winkelmandje plaatsen en naar de volgende bestel-stap gaan. In de laatste bestel-stap geeft u uw adresgegevens op en betaalt u via IDeal. Een account aanmaken is dus NIET nodig.

 

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
De verzendkosten worden in het bestelproces vermeld en zijn conform de kosten van PostNL, bijv. voor een bestelling die door de brievenbus past:   € 4,50 Pakketbezorging is vanaf € 7,50.

 

Hoe betaal ik?
Bij de meeste firma's betaald u vertrouwd met iDeal. Veilig en gemakkelijk online aankopen afrekenen. iDeal is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDeal hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS of SNS Regio Bank dan kunt u direct met iDeal betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent!

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Dit is even afhankelijk of een artikel op voorraad is maar normaal gesproken ontvangt u uw bestelling binnen 5 werkdagen.  

 

Is het mogelijk bestellingen af te leveren op een postbus en/of te versturen naar het buitenland.
Nee, helaas is dit niet mogelijk.

 

Word ik op de hoogte gehouden van de bestelling?
Na betaling ontvangt u een bevestigingsmailtje.
U kunt er dan vanuit gaan dat uw bestelling binnen 5 werkdagen wordt bezorgd op het aangegeven adres. (mits de levertijd anders is)

Als er vragen zijn over de status van uw bestelling, neem dan contact op met VSS webshop beheerder

 

Artikel ruilen?
Als u een artikel wilt ruilen neem dan contact op met de leverancier of webshopbbeheerder .

 

Heeft u een klacht?
Heeft u een klacht over een gekocht product? Mail dan uw klacht naar de webshopbeheerder, Hetty van Riessen. Geef daarbij aan wat u gekocht heeft en wat het probleem is. Vergeet niet uw adresgegevens en evt. telefoonnummer te vermelden. Hetty zal contact met u opnemen om te bespreken hoe het probleem opgelost kan worden.

 

Privacy?
Uw gegevens zijn beschermd. De gegevens die nodig zijn voor de afwikkeling van de bestelling worden opgeslagen in het kader van de afwikkeling van de bestelling. Alle persoonsgegevens worden strikt vertrouwelijk behandeld en worden volgens de wettelijke regels aangaande bescherming van persoonsgegevens en privacy door de VSS in acht genomen.

 

Zijn er nog vragen?

U kunt dan contact opnemen met
de webshopbeheerder Hetty van Riessen
 

 

Ga direct naar de webshop>>