Veel gestelde vragen over de webshop

Hoe kunt u bestellen?
Meer weten over het artikel?
Klik op de foto van het artikel en er verschijnt meer informatie.
Bestellen?
Klik op het icoontje van het winkelwagentje en het artikel komt rechtstreeks in winkelwagentje, waarna u kunt afrekenen.

Is er een account nodig?
Bij het bestellen via de webshop hoeft u geen account aan te maken. U kunt gewoon de artikelen in het winkelmandje plaatsen en naar de volgende bestel-stap gaan. In de laatste bestel-stap geeft u uw adresgegevens op en betaalt u via IDeal. Een account aanmaken is dus NIET nodig.

Wat is de bijdrage bezorgkosten?
De verzendkosten worden in het bestelproces vermeld en zijn conform de kosten van PostNL, bijv. voor een bestelling die door de brievenbus past: € 3,90 Pakketbezorging is vanaf € 6,95.
Zie verder: PostNL verzendkosten.
Als u meerdere artikelen besteld, dan betaalt u alleen de bezorgkosten van het artikel met de hoogste bezorgkosten.

Hoe betaal ik?
Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online aankopen afrekenen. iDeal is het systeem dat je direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDeal hoef je je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS of SNS Regio Bank dan kunt u direct met iDeal betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent!

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Normaal gesproken ontvangt u uw bestelling binnen 5 werkdagen, behalve als bij het artikel vermeld staat dat de levertijd anders is.  Mocht er toch vertraging van de levering zijn, neemt de webwinkelbeheerder contact met u op.

Is het  mogelijk bestellingen af te leveren op een postbus en/of te versturen naar het buitenland.
Nee, helaas is dit niet mogelijk.

Word ik op de hoogte gehouden van de bestelling?
Tijdens het bestelproces kunt u in de laatste stap betalen. U krijgt vanzelf te zien of de betaling gelukt is. Als er wordt aangegeven dat deze gelukt is, dan is de bestelling voltooid. U ontvangt tevens een bevestigingsmailtje.
U kunt er dan vanuit gaan dat uw bestelling binnen 5 werkdagen wordt bezorgd op het aangegeven adres. (mits de levertijd anders is)

Als er vragen zijn over de status van uw bestelling, neem dan contact op met VSS webshop beheerder

Bestelling retourneren?
U kunt de artikelen binnen 7 dagen na ontvangst retour sturen, de retourverzendkosten betaalt u zelf.
Stuur het artikel (liefst in originele verpakking), samen met het volledig ingevulde retourformullier, goed verpakt naar:
VSS Webwinkel retourzending, Schapenmeent 254, 1357 GZ Almere

Artikel ruilen?
Als u een artikel wilt ruilen, kunt u het artikel retourneren en een nieuwe order plaatsen in de VSS webshop.

Heeft u een klacht?
Heeft u een klacht over een gekocht product? Mail dan uw klacht naar de webshopbeheerder, Hetty van Riessen. Geef daarbij aan wat u gekocht heeft en wat het probleem is. Vergeet niet uw adresgegevens en evt. telefoonnummer te vermelden. Hetty zal contact met u opnemen om te bespreken hoe het probleem opgelost kan worden.

Privacy?
Uw gegevens zijn beschermd. De gegevens die nodig zijn voor de afwikkeling van de bestelling worden opgeslagen in het kader van de afwikkeling van de bestelling. Alle persoonsgegevens worden strikt vertrouwelijk behandeld en worden volgens de wettelijke regels aangaande bescherming van persoonsgegevens en privacy door de VSS in acht genomen.

Zijn er nog vragen?

U kunt dan contact opnemen met
de webshopbeheerder Hetty van Riessen
of de websitebeheerder: Annemarie Hoenderdos

 

Ga direct naar de webshop>>